Monday, May 4, 2009

Salam Perjuangan

Assalamualaikum...

Saya mula menulis setelah sekian lama didesak oleh sahabat untuk berbuat demikian...

Tuntutan perjalanan hidup yang terlalu terisi masanya selama ini tidak memungkinkan saya untuk mencoret di mana-mana selama ini. Namun memikirkan ia boleh dijadikan sebagai penduan terutama kepada diri sendiri, saya akan berusaha coretkan sesuatu di sini. Di harap ia dapat menjadikan saya lebih tabah dan lebih berazam untuk berjuang dan dapat menilai apa yang telah dilakukan, moga-moga dapat meningkatkan lagi iman dan amal...

Doakan saya...

Agar dipermudahkan hidup ini.

Agar darah dan keringat yang mengalir dari tubuh ini semuanya dimanfaatkan sepenuhnya untuk Islam dan ALLAH Azzawajalla..

Agar tidak terpesong walau seinci dari jalan perjuangan yang diredhai ALLAH

Agar dikurniakan kesihatan dan kemurahan rezeki untuk terus berkhidmat kepada masyarakat dan terus menyampaikan kalimah Tauhid...

Agar diberi kekuatan untuk terus MEMBERI dan BEFIKIR UNTUK MEMBERI dan mengelak dari terus MENERIMA dan MENGHARAP HANYA UNTUK MENERIMA.

Insha Allah

Ameen Ya Allah.........



-Hamba yang Dhoif-

.

No comments: