Tuesday, June 23, 2009

Dihentikan Sementara

Assalamualaikum...


Setelah melalui proses berfikir yang agak panjang dan consider segala faktor yang mendatang di dalam hidup saya, maka saya telah memutuskan untuk menghentikan sementara proses mengusahakan rawatan Islam (saya lebih cenderung untuk menggunakan istilah ini berbanding istilah merawat. Apa pun konsepnya sama, term saja yang berbeza) kepada semua berkuatkuasa minggu depan (1 Julai 2009)


Saya sudah pun mengelak untuk mengambil kes-kes baru sejak minggu lepas. Dan kes baru terakhir yang sepatutnya diattend oleh saya hujung minggu ini juga terpaksa ditunda kerana keadaan kesihatan ayahanda saya yang tidak begitu memuaskan. Seminggu dua ni mungkin saya akan berulang alik ke IJN/KL untuk melawat ayahanda.


Saya ingin memohon maaf kepada semua kerana terpaksa menolak permintaan anda untuk mengusahakan rawatan. Juga mohon maaf kepada sahabat-sahabat berdekatan yang mungkin terpaksa menerima 'tempias' apabila saya refer kes-kes baru kepada anda secara anda tahu atau tidak (Biasanya yang menjadi "mangsa" adalah Ust Wan Asrul Melaka, Ust Faizal Segamat dan Ust Rashid Suhar Singapore serta Ust Hussin Darussyifa' Johor ).


Doakan saya moga dipermudahkan dan dapat saya kembali berkhidmat kepada masyarakat menggunakan secubit ilmu yang tidak seberapa ini secepat mungkin.


Wallahu a'lam

No comments: